Στην 12χρονη πορεία της η Sugarfree έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα και έχει καθιερώσει την σύγχρονη εικόνα της γυναίκας.
Sugarfree
E-commerce Fashion
Generation Next eCommerce platform
Στην 12χρονη πορεία της η Sugarfree έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα και έχει καθιερώσει την σύγχρονη εικόνα της γυναίκας.
Ακολουθώντας πιστά τις τάσεις της μόδας και το ύφος της αγοράς, οδήγησε στην δημιουργία μοντέλου πρότυπων καταστημάτων Sugarfree. Μοντέλο που συνδυάζει μόδα, εποχικότητα, ποικιλία προϊόντων και χρωμάτων, ποιότητα, εξυπηρέτηση και άριστη σχέση ποιότητας και τιμής. Στόχος είναι τα καταστήματα Sugarfree να καθιερωθούν στην κορυφή της προτίμησης του γυναικείου καταναλωτικού κοινού.
Project Features
Yπερσύγχρονη e-Commerce πλατφόρμα, η οποία προσφέρει πρωτοποριακές λειτουργίες, αυτοματισμούς, μηχανισμούς και custom εμπορικά εργαλεία, διευκολύνοντας τον διαχειριστή και αναβαθμίζοντας την e-commerce παρουσία, καθώς και την εμπορική απόδοση του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ένα σύνολο απόλυτα ενορχηστρωμένων digital ενεργειών με στόχο τη δημιουργία ισχυρής εταιρικής ταυτότητας και αποτελεσματικής online παρουσίας, για τη διατήρηση των υφιστάμενων πελατών και την προσέλκυση νέων.
Custom διασύνδεση με πρόγραμμα ERP, το οποίο περιλαμβάνει δυνατότητα αυτόματης εισαγωγής προϊόντων και χαρακτηριστικών κατευθείαν από το ERP, δυνατότητα αποστολής παραγγελίας και πελάτη κατευθείαν στο ERP για τιμολόγηση καθώς και άμεση ενημέρωση διαθεσιμότητας
Διεξαγωγή Ποιοτικής και Ποσοτικής Έρευνας Αγοράς, με χρήση tailor-made design και Focus Groups, η οποία προσφέρει ζωτικής σημασίας πληροφορίες για τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής και την εύρεση τρόπων για την αποτελεσματικότερη εμπορική προώθηση μιας επιχείρησης.
Ανάλυση των αγοραστικών προφίλ πελατών, τα οποία βασίζονται στην έρευνα αγοράς και αποτελούν φανταστικές απεικονίσεις των ιδανικών πελατών μίας επιχείρησης, βοηθώντας σας να καταλάβετε καλύτερα υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες, ως εκ τούτου να προσαρμόσετε το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες σας σε συγκεκριμένα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά.
Το tree testing είναι μία ιδιαίτερα εύχρηστη μέθοδος για την αξιολόγηση της ιεραρχικής δομής ενός συγκεκριμένου design, η οποία εφαρμόζεται στο πλαίσιο της ποσοτικής έρευνας και παράγει έναν μεγάλο όγκο δεδομένων.
Βελτιστοποίηση της εμπειρίας που αποκομίζει ο επισκέπτης μιας ιστοσελίδας (User Experience-UX) μέσα από το design (User Interface-UI) και μέσα από τις λειτουργικότητες και τα εργαλεία που έχουν εφαρμοστεί σ’ αυτήν.
Μηχανισμός ψηφιακής gift card με εκπτωτικό κωδικό, την οποία ο επισκέπτης «στέλνει» σε κάποιον φίλο ως δώρο και η οποία λειτουργεί ως εμπορικό εργαλείο, καθώς βοηθάει στην αύξηση των πωλήσεων και στη μείωση των επιστροφών!