Πείτε μας για το δικό σας project!

Περιγράψτε μας το project σας και δείτε τι ιδέες και προτάσεις μπορούμε να ετοιμάσουμε για εσάς.

Ζητήστε συμβουλή

«Η στόχευση, ο συναισθηματικός αντίκτυπος και το personalization αλλάζουν τη διαφήμιση»

δημοσιεύθηκε στις 05/03/2019

Με μια δυναμική ομιλία γνώσης και διορατικότητας για τις αλλαγές που συντελούνται στον τομέα της παγκόσμιας διαφήμισης, ο CEO της Generation Y – International eBusiness Experts, Αναστάσιος Σπανίδης απευθύνθηκε στο κοινό του Delphi Economic Forum IV αποσπώντας τις θερμότερες κριτικές.

Στο section με τίτλο Trends Driving the Future of Retail” που συγκέντρωσε στο ίδιο πάνελ μερικούς εκ των κορυφαίων business leaders της Ελλάδας, ο κ. Σπανίδης παρουσίασε μια καινούργια πραγματικότητα στον κόσμο της διαφήμισης και του λιανεμπορίου, υπογραμμίζοντας ότι «η στόχευση, ο συναισθηματικός αντίκτυπος και το personalization θέτουν νέες βάσεις

Όπως τόνισε: «Η παραδοσιακή διαφήμιση έχει πεθάνει και στη θέση της έχει έρθει η στοχευμένη διαφήμιση, δηλαδή το πώς θα φτάσει μια πληροφορία στα αυτιά αυτού που ενδιαφέρεται, την ώρα που ενδιαφέρεται».

O CEO της Generation Y, συνέχισε αναφερόμενος σε ακόμα μια σημαντική αλλαγή που ανατρέπει τα δεδομένα: «Πλέον μπορούμε να δούμε πώς λειτουργεί η διαφήμιση του ανταγωνιστή. Ο ανταγωνισμός είναι διαφανής.  Ακόμα και τα πιο “ευαίσθητα” δεδομένα, αν έχουμε την κατάλληλη τεχνογνωσία, στο online περιβάλλον δεν κρύβονται».

Επικεφαλής μιας ομάδας που ανέλαβε με απόλυτη επιτυχία και τη live κάλυψη του Delphi Economic Forum IV  διατηρώντας καθ’ όλη τη διάρκειά του το hashtag #delphi_forum στην κορυφή αλλά και διεξάγοντας πρωτογενή έρευνα αγοράς, ο κ. Σπανίδης απέδειξε για άλλη μια φορά  τους λόγους που η Generation Y παραμένει στην πρώτη γραμμή των εταιριών που διαμορφώνουν τις ψηφιακές εξελίξεις.

Επιστροφή στη λίστα νέων

  • Cert_eett
  • Cert_ruby
  • Cert_rails
  • Partnerbadge-horizontal
  • Greca
  • Iab_hellas

Εγγραφείτε στη λίστα

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα!