Πείτε μας για το δικό σας project!

Περιγράψτε μας το project σας και δείτε τι ιδέες και προτάσεις μπορούμε να ετοιμάσουμε για εσάς.

Ζητήστε συμβουλή

5 Λόγοι που οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας φεύγουν και επιλέγουν τον ανταγωνισμό

δημοσιεύθηκε στις 06/09/2018

Αναρωτιέστε γιατί όσοι επισκέπτονται την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα φεύγουν σχεδόν αμέσως; Αναρωτιέστε τι πάει λάθος με τον ιστότοπό σας και τι μπορείτε να κάνετε για να το διορθώσετε;

Ορίστε μια έξυπνη λίστα των κοινών λαθών που κάνουν τους χρήστες να φεύγουν από τον ιστότοπό σας ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

1) Αργεί να φορτώσει η σελίδα

Σε μια εποχή όπου η πληροφορία είναι τόση πολλή και διαχέεται με τόσο γρήγορους ρυθμούς, όταν όλοι κάνουμε scroll-down στο κινητό μας σε κλάσματα του δευτερολέπτου, τότε σίγουρα δεν μπορούμε να περιμένουμε ολόκληρα λεπτά να φορτώσει μια αργή σελίδα σε έναν ιστότοπο ή σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

2) Δεν είναι mobile friendly

Κατά την περιήγηση στο διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου, έχετε ποτέ αναγκαστεί να μετακινήσετε την οθόνη δεξιά-αριστερά για να διαβάσετε κάτι; Ή μήπως πρέπει να κάνετε ζουμ επειδή οι λέξεις ή τα κουμπιά μιας σελίδας είναι πολύ μικρές; Αυτά είναι όλα παραδείγματα UX σχεδίασης που επειδή δεν είναι τροποποιημένη για οθόνες κινητών τηλεφώνων κάνουν την περιήγησή των χρηστών στα διάφορα site απολύτως δύσχρηστη.

3) Προσφέρει ανεπαρκή πλοήγηση

Όταν κάποιος επισκέπτεται τον ιστότοπό σας, ξέρει τι να κάνει; Πού να πλοηγηθεί; Ποια είναι τα βήματά που πρέπει να ακολουθήσει; Ένα κατατοπιστικό copy σε κάθε σελίδα του ιστοτόπου σας, εμφανή και κατανοητά call-to-action buttons και λειοτυργική UX σχεδίαση που επιτρέπει ανα πάσα στιγμή στο χρήστη να ξέρει που βρίσκεται, που μπορεί να πλοηγηθεί και τι πρέπει να κάνει, είναι μερικοί τρόποι για να προσελκύσετε κοινό στην ιστοσελίδα σας και να τον κρατήσετε για περισσότερο αυξάνωντας το loyalty του.

4) Εμφανίζονται πάρα πολλά pop-ups

Τα υπερβολικά αναδυόμενα παράθυρα που διαταράσσουν την εμπειρία ανάγνωσης μπορεί να είναι απίστευτα ενοχλητικά. Είναι σαν να περιλαμβάνεται στο site σας ένα κουμπί που λέει κάτι σαν "Σας ευχαριστώ, αλλά δεν θέλω να βελτιώσω τον ιστότοπό μου".

5) Είναι γεμάτη με αόριστες ή stock εικόνες

Οι κακές stock φωτογραφίες στην καλύτερη περίπτωση πολύ γενικές και αόριστες και στην χειρότερη περίπτωση γελοίες. Οι εικόνες είναι χρήσιμες εάν αποσαφηνίσουν κάτι για έναν επισκέπτη και η γενική φωτογραφία αποθέματος δεν βοηθά τους επισκέπτες ή την επιχείρησή σας. Είναι πολύ καλύτερο να παρουσιάζετε πραγματικές φωτογραφίες των πελατών, των εργαζομένων, της εταιρείας σας, του προϊόντος σας και της τοποθεσίας σας, παρά έτοιμες stock φωτογραφίες.

Επιστροφή στη λίστα νέων

  • Cert_eett
  • Cert_ruby
  • Cert_rails
  • Partnerbadge-horizontal
  • Greca
  • Iab_hellas

Εγγραφείτε στη λίστα

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα!