“Bρισκόμαστε στη διάθεσή σου όλο το 24ωρο”
2happy
E-commerce Pharmacy
Generation Next eCommerce platform
“Bρισκόμαστε στη διάθεσή σου όλο το 24ωρο”
Ακολουθώντας τα κελεύσματα και τις ανάγκες της εποχής δημιουργήσαμε ένα σύγχρονο ηλεκτρονικό φαρμακείο με μεγάλη ποικιλία πιστοποιημένων προϊόντων υγείας και ομορφιάς, το οποίο αποτελεί την προέκταση του πάγκου του φαρμακείου μας και όχι μόνο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα καλλυντικών και παραφαρμάκων σε χαμηλή τιμή.
Project Features
Yπερσύγχρονη e-Commerce πλατφόρμα, η οποία προσφέρει πρωτοποριακές λειτουργίες, αυτοματισμούς, μηχανισμούς και custom εμπορικά εργαλεία, διευκολύνοντας τον διαχειριστή και αναβαθμίζοντας την e-commerce παρουσία, καθώς και την εμπορική απόδοση του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Διεξαγωγή Ποιοτικής και Ποσοτικής Έρευνας Αγοράς, με χρήση tailor-made design και Focus Groups, η οποία προσφέρει ζωτικής σημασίας πληροφορίες για τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής και την εύρεση τρόπων για την αποτελεσματικότερη εμπορική προώθηση μιας επιχείρησης.
Ανάλυση των αγοραστικών προφίλ πελατών, τα οποία βασίζονται στην έρευνα αγοράς και αποτελούν φανταστικές απεικονίσεις των ιδανικών πελατών μίας επιχείρησης, βοηθώντας σας να καταλάβετε καλύτερα υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες, ως εκ τούτου να προσαρμόσετε το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες σας σε συγκεκριμένα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά.
Το tree testing είναι μία ιδιαίτερα εύχρηστη μέθοδος για την αξιολόγηση της ιεραρχικής δομής ενός συγκεκριμένου design, η οποία εφαρμόζεται στο πλαίσιο της ποσοτικής έρευνας και παράγει έναν μεγάλο όγκο δεδομένων.
Βελτιστοποίηση της εμπειρίας που αποκομίζει ο επισκέπτης μιας ιστοσελίδας (User Experience-UX) μέσα από το design (User Interface-UI) και μέσα από τις λειτουργικότητες και τα εργαλεία που έχουν εφαρμοστεί σ’ αυτήν.
Δημιουργία απόλυτα ασφαλών 3rd party connections με λύσεις για τον απόλυτο έλεγχο όλων των ζητημάτων που μπορούν να προκύψουν από τη διαδικασία.
Τα Loyalty Schemes ενθαρρύνουν τους αγοραστές να επιστρέφουν ξανά στα καταστήματα από τα οποία κάνουν συχνά αγορές, με κίνητρο την προνομιακή πρόσβαση σε νέα προϊόντα, πρόσθετες εκπτώσεις ή μερικές φορές ακόμα και δωρεάν προϊόντα ή υπηρεσίες.
Η επέκταση του Bundles Tool, η οποία περιλαμβάνει πολλαπλά σενάρια που λειτουργούν όλα μαζί ταυτόχρονα, υποστηρίζοντας διάφορες εμπορικές δράσεις.