Πείτε μας για το δικό σας project!

Περιγράψτε μας το project σας και δείτε τι ιδέες και προτάσεις μπορούμε να ετοιμάσουμε για εσάς.

Ζητήστε συμβουλή

Ακόμα μία διεθνής συνεργασία μεγάλων διαστάσεων μεταξύ Generation Y και Marriott Hotel and Resorts

δημοσιεύθηκε στις 02/11/2017

Στο πλαίσιο της ενεργούς και μακροχρόνιας συνεργασίας της Generation Y με μία από τις ηγετικές πολυεθνικές εταιρίες στον τομέα της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, τη Marriott Hotel and Resorts (πρώην Starwood), ακόμα μία συμφωνία ήρθε να προστεθεί, αυτή τη φορά με την exclusive σειρά ξενοδοχείων του ομίλου, τη Sheraton Hotel and Resorts.

Πιο συγκεκριμένα η Generation Y – International e-Business Experts ανέλαβε τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος του ξενοδοχείου στο Park Lane του Λονδίνου.

To https://www.sheratonparklanestore.com/int/en παρουσιάζει μέσω ενός luxurious environment, όλα τα branded προϊόντα και τα προσφερόμενα in room amenities, καθώς και τις υπηρεσίες που παρέχει το ξενοδοχείο στους επισκέπτες του.

Οι branded guidelines και η πολυτελής αισθητική, αποτέλεσμα εξειδικευμένης UI/UX analysis από την ομάδα της Generation Y, επιτρέπουν την αύξηση των online πωλήσεων αναφορικά με τα είδη δώρου και των luxurious υπηρεσιών που προσφέρει το Sheraton Grand Park Lane και δημιουργούν ένα δυναμικό νέο business unit, το οποίο προσφέρει την συνέχιση της μοναδικής εμπειρίας του επισκέπτη, αλλά και ένα απόλυτα καινοτόμο revenue source για το ίδιο το ξενοδοχείο.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα αναπτύχθηκε στην βραβευμένη custom πλατφόρμα Generation NEXT, ειδικά παραμετροποιημένη από την Generation Y για τις ανάγκες του Sheraton Grand Park Lane. Η πλατφόρμα επιτρέπει πλήθος καινοτομιών που ενισχύουν τις εμπορικές στρατηγικές του ξενοδοχείου. Μία από αυτές είναι η καινοτομία διασύνδεσης των προϊόντων των ξενοδοχείων, όπου ο χρήστης, έχει τη δυνατότητα να επιλέγει διαφορετικό product mix από το σύνολο των ηλεκτρονικών καταστημάτων του ομίλου και να μεταφέρεται εύκολα σε αυτό που τον ενδιαφέρει για να πραγματοποιήσει αγορά (Cross Sale Tool).

Συνεχίζοντας τη δυναμική επιχειρηματική επέκτασή της στο εξωτερικό, η Generation Y δημιούργησε ακόμα ένα υψηλής εμπορικής αξίας προϊόν για τον πελάτη της, το οποίο επιτρέπει την ενίσχυση του brand awareness, την περαιτέρω διεύρυνση του international exposure του ξενοδοχειακού ομίλου σε πολλαπλά κοινά πολλών χωρών και το συνολικό product/ service awareness των ηλεκτρονικών καταστημάτων που έχει στην κατοχή του.

Επιστροφή στη λίστα νέων

  • Cert_eett
  • Cert_ruby
  • Cert_rails
  • Partnerbadge-horizontal
  • Greca
  • Iab_hellas

Εγγραφείτε στη λίστα

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα!